Bildbomb

Efter att vi festat klart hos G-star i fredags fortsatte vi på Patricia där jag blev kvar ända till stängning.. (5.00).
 
En trött tjej drog från jobbet i lördags kväll mot Hässelby och nästa fest. Trodde aldrig att jag skulle orka hela kvällen men efter några groggar var man ju igång igen! Avslutade kvällen på Sommar med mina systrar och knäppa vänner. ♥
 
Igår fick vi inte mycket gjort.. Åt och slappa framför tv'n.. Såg bla. American Pie: Reunion, lika underhållande som vanligt. ;)
 
Tänkte passa på att slänga upp lite foton när jag ändå rotat fram datorn och slagit på den..
 
Picknick i sumpan 3/6, Brännboll Carlings VS JC 4/6
Grönan 26/5 och Midsommar i Knåda 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0