SNART SEMESTER!

Godmorron godmorron..

Sov lite väl lite inatt men det här ska nog gå ändå!
Jobbar fram till 4 idag sen äntligen tar jag semester! Då bär det av till Rådmansö med ett gäng glada idioter :) Vi blir totalt 15 st på midsommar och det kommer nog bli grymt kul! Mycket festande har jag hört..

Jag är tillbaka hemma på söndag för att vila upp mig innan en veckas festival står på schemat.

Om jag inte får tag i internet under helgen önskar jag er nu en grym midsommar med god mat, snaps, sång, dans och kanske ett nyp i det fria!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Kim Petersson

Hej hej vad trevlig dina inlägg är. kommer verkligen att läsa dina poster lite mer. =) Hoppas du har en kul helg =)

2011-06-30 @ 11:36:17
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0