Phuket, Karon Beach

Thai-tid 13.11

Tjeenaaaa!

Saknat mig?
Igar akte jag och Mickan fran Bangkok hit, till Phuket, Karon Beach, har sedan dess solat, badat, sovit middag, prutat och nastan blivit overskorda av mopeder. Flera ganger. Javlar vad det kor har!

Vissa ord blir lustiga utan prickar..
Nastan lika underhallande som nar jag skriker pa jobbet:
DET GAR BRA I TVAN OCKSA! EH..KASSA TVA!

Haha...i'm so funny..nu latar det nastan som att jag saknar jobbet, fyfan, aldrig i livet. Nu tankte vi ga ner till stranden och glassa lite..kanske blir det thai-massage idag..

Vi hors snart!



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter underbart..glassa lite för mig oxå :) puss o kram

2011-01-28 @ 10:00:00
Postat av: Viktor

Med happy ending?

2011-01-29 @ 12:52:19
Postat av: Sabina

Thai-massagen har inte blivit av annu Virre...och varfor ska alla tjata om happy endings?! No thaaanks!

2011-01-29 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0