My time to shine bitches!

41 timmar.

Är det nu man ska börja få resfeber? Är det nu man ska fatta att det är på riktigt?
Imorgon, söndag, jobbar jag min sista arbetsdag på 2 månader och jag kan inte uttrycka i ord hur jävla skönt jag tycker att det är!
Sen är det jag som gormar: SO LONG SUCKERS!



Har i princip packat färdigt nu. Att packa för 2 månader är inte lätt. För det går inte. Kommer bli mycket tvättande..

Jag tror att min nervositet uteblivit för att jag fortfarande inte kan tro på att det äntligen blir av. När jag och Mickan sitter på flyget till Peking, då tror jag på det. När jag kan ta i, då tror jag på det.

Vi har en resdagbok, följ med på vårt äventyr vetja:

MickanoBia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0