Times like these..

Letandet efter egen bostad fortsätter. Finns det någon där ute som kan hjälpa mig med detta. Stig gärna fram. Hyresrätt sökes!

Imorn är det fredag! Jippi! Då ska det drickas vin med syster Becka och Gabbi. På den senare timmen drar vi oss mot Anchor för att lyssna på Degreed med några andra vänner.
Jag jobbar hela helgen men vad gör det. Livet är för kort för att bara sitta hemma och pilla naveln. Även om min plånbok gärna vill att jag gör det.


Har fått kramats med min mormor denna afton. Länge sen vi sågs och hon och morfar är på besök i Sthlm över helgen. Då måste man ju passa på. Min mormor är bäst. Pilutta dig!

Just nu på dumburken: Lyxfällan

Det var då här man hängde på dagarna för inte allt så länge sen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Osar, det är mina ben ;)

2011-04-07 @ 22:43:52
Postat av: Revin

gumman jag har startat en ny musikblogg!!! :)



http://tunetastic.blogg.se/



Puss!

Revin

2011-04-09 @ 15:10:12
URL: http://tunetastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0