Skäms på mig!

Jag borde få ett pris för sämsta bloggerska eller nått..
Usch vad upptagen jag varit i helgen. ;)
Fredagskvällen spenderades först i en lokal i Täby med en massa goa människor och Guitar Hero. Dzesika och Olof hade tydligen inflyttningsfest ;)
De sista timmarna i dimman gjordes på alltid lika mysiga Laughing Duck.
Blev en riktigt rolig och lyckad kväll. :)

På lördagen var jag trött. Riktigt jävla trött. Men jag skulle befinna mig hos Elin kl.19 för en (supergod) 3-rätters middag med några roliga töser.
För den söta flickan hade nämnligen fyllt år.
Var hemma mellan 22:45-23:05. Bytte om och drog mitt trötta arsle in till stan igen för att fira the one and only Micke Jansson. Trevlig kväll :)
Jag lyckades på nästan två dagar att vända på dygnet. Somnade både på lördag och söndagmorgon efter kl.7 och vaknade mellan 15-16.00 på eftermiddagen.
Ännu en gång.
Jag förbannar den som gör så att helgerna går alldeles för fort!
Ville inte alls att det skulle vara måndag idag.
Nej, fyfan. Måste sova lite innan man ska upp igen. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0