Life will smile for you

Det är måndag igen. Och det är dags för mitt 12-dagars pass. Hua!
Börjar klockan 1 idag vilket är en skön start på veckan iaf..



Jag försöker att leva för dagen just nu. Bara göra sånt som får mig att må bra.
Men samtidigt är det så många tankar i huvudet. Så många frågor.
Hur ska jag hinna med allt jag vill göra när allt går så jävla fort?!
Hur ska jag kunna planera mitt liv när jag inte vet hur allt kommer att gå?

Just nu vill jag bara lova några av mina vänner att allt kommer bli bra. Vi alla har en snurrig och jobbig period just nu. Men tillsammans ska vi klara det här. Ni betyder allt.

Nu - dusch. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Glöm inte att jag finns där och det e något..vad som helst :)

2010-10-18 @ 11:27:24
Postat av: Sabina

Det vet jag moster, tack <3

2010-10-18 @ 21:04:29
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0