I don't celebrate sundays!!

Idag är huvudet och jag ovänner. Är riktigt riktigt trött...
Men det är ett bevis på att jag hade riktigt riktigt roligt igår. ;) Faktiskt en av det roligaste kvällarna på länge! Tack ni underbara som bidrog till det! :)

Som jag skrev på fb tidigare...
Jag TROR att det har varit en bra jävla kväll när man vaknar och inser att kontokortet fortfarande sitter fastklistrat på vänstra tutten.
(Bh'n låg bredvid) ;D


Slänger upp ett foto på nya gadden...det är ett annorlunda teckensnitt så det kan vara svårt att se vad det står. Men det som står är alltså mlrlm. Mina fina syskon Mikaela, Linn, Rebecka, Ludde och Malte. :)



Nästa gång jag sitter i stolen blir det nog större grejer...är riktigt sugen nu.
Ikväll ska jag hem till mamma och mysa..sen är det måndag igen. Fy fan.


Kommentarer
Postat av: Roxanna

Är det du älskade som skrivit till mig på min blogg? För det är kommenterat i mitt namn så ser inte vem som skrivit? Vet att jag en gång skrev en kommentar med mitt namn från din dator, kanske det står kvar mitt namn där?

2010-10-05 @ 19:22:37
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja...oj det missade jag...haha =)

2010-10-05 @ 19:26:12
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Tack för kommentaren! <3 jag vet att du finns där för mig, men det kändes skönt att läsa din kommentar ändå =) Ibland måste man bli påmind om vilka som finns där.

Jag hoppas den rikitga och starka Roxanna kommer tillbaka snart, jag kämpar för det varje dag! Och medans jag är lite låg, vet jag att jag har er underbara tjejer och min familj som finns där! Tack!!!! <3

2010-10-05 @ 19:43:24
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0