I'm blonde again!

I fredags hade jag ett efterlängtat frisörbesök.
Där blev mitt hår klippt och slingat. Första gången jag färgat håret utanför hemmet om jag inte minns fel...visst blev det bra men HELVETE vad ont det gjorde!
Att slinga med mössa gör jag aldrig om i alla fall. Trodde allvarligt talat att min skalp skulle lyftas från mitt huvud. Blev förvånad över att jag ens hade hår kvar på huvudet efter besöket och inte hitta en enda bloddroppe!
Satan i gatan säger jag bara. Blev svettigt i stolen.

Men nog om smärtan. Ni ska få se foton före och efter besöket..



Vad tycks?
Skönt att bli av med burret tycker jag.

Bara 3 dagar kvar till Alice i Underlandet premiären! :D


Kommentarer
Postat av: Jossi

Färgade också håret hos frisörn här om dagen, gör verkligen svinont! Jag slapp dock mössan men när dom kammar igenom håret när färgen typ stelnat och klibbat ihop dig, AJAJAJ!!! Men fint blir det =)

2010-02-28 @ 22:02:31
URL: http://ungebarn.wordpress.com
Postat av: Jossi

Svar: Jag menade att ditt blev bra =P jag färgade mörkbrunt men blev nog liiite för mörkt, men det går ju ur en del när man tvättar sp det blir nog bra till slut. Försöker mest komma på om jag passar i mittbenan som jag skaffade eller om jag ska köra på sidan igen...



Kram

2010-02-28 @ 22:28:07
URL: http://ungebarn.wordpress.com
Postat av: sandra

Snygging!

Forstar inte varfor vissa envisas med att slinga med hatta. Samma har hant mig och det ar grymt smartsamt! Efter det har jag sagt till att jag vill slinga med folie istallet om jag gatt till frisoren. Frisor-Sanna slingade tack och lov med folie ocksa :)

2010-03-01 @ 17:25:07
URL: http://shenanigans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0