Godmorgon söndag

Sitter å äter frukost. Bollnäsfil med russin. Mmm.. :)

Eftersom att jag å några stycken till i kompiskretsen är inne på en vit månad har det varit en lugn helg. Ja, sen har ju snöovädret gett oss en anledning att stanna inne också. Blä, jag längtar så mycket till värmen att det..gör ont! Just nu skiner solen, lovley!

För en gång skull vet jag detta år vad jag önskar mig i 21-års present! (Förutom fickpengar till resan i april) En klocka! Jag har inte burit klocka sen jag var typ...13! Är så kräsen att det inte är sant. Nå mycket pengar har jag ju inte heller velat lägga. Men nu vet jag. Den är perfekt. Med eller utan stenar.

Jet Set - San Remo



Mjaaaauu!


Kommentarer
Postat av: ellen

JÄTTEGÄRNA :) när kan du?

2010-03-01 @ 22:43:31
URL: http://sederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0