Bokat och klart!

I torsdags bokade även jag och syster en vecka på Gran Canaria mellan den 3:e och 10:e april. 12 stycken (om jag räknat rätt) av mina närmaste i släkten bokade samma resmål redan i november. Så jag och syster bor inte på samma hotel som de andra men det kommer bli hur underbart som helst och en resa att minnas för resten av livet. :) Vill bara åka nu! Vill ha sol å värme! Längtar!

Dock så här brun kommer jag nog inte hinna bli. Men man kan ju alltid försöka.
Efter 2 veckor i Spanien fick man färg. 2007.



Idag är det alla hjärtans dag. Mysigt.
Hade varit ännu mysigare om Linus inte jobbat hela dan.
Men när han kommit hem ska jag ha lagat en smarrig middag åt oss. :)



Puss mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0