Hold on to the moments that makes you happy

Det var skönt att träna idag. Sprang på bandet i 15 min. Rensade tankarna lite. Tränade styrka som vanligt, har typ fastnat för det nu. Har ett litet schema i huvudet som jag går efter.

Bastade efter duschen, såå skönt och avslappnande. Så avslappnande att när jag satte mig på tåget för att åka hem åkte jag förbi min station. Uh..

Det har blivit riktigt kallt i Stockholm. Vet inte om jag gillar det. Men nu kan jag i alla fall acceptera det med en ny vinterjacka som jag kirrade igår.

I lördags var det ett år sen jag började jobba på mitt jobb. Fy farao vad tiden går fort!

Linus bakade äppelpaj förra veckan. Ser ni vad jag ser? :)


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Sötnosen har lagt ett hjärta av äpplen <3

2009-10-13 @ 15:45:49
Postat av: Sabina

Rätt svar mammsen :)

2009-10-14 @ 21:31:56
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: Sabina

Rätt svar mammsen :)

2009-10-14 @ 21:32:46
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0