Trötter

Sitter hemma hos killen.. 
Jobbade bara mellan 15-19 idag men fy vad trött jag blev av det. Har väl också min kvinnliga vecka att tacka för det. Mag och rygg-värk på samma gång. Kul...
Men i morgon är jag faktiskt ledig! Mycket tacksamt.
Blir träning (gym) och lite annat fix på eftermiddagen och senare på kvällen ska jag leka med min Tess.


(Foto: länk)

Igår när Linus var hemma hos mig tittade vi på filmen Fröken Sverige...och den var ju...intressant. Ingen röd tråd över huvudtaget eller handling...men ändå underhållande på något konstigt sett.
Nu ska jag lägga mig i sängen och göra han sällskap.

Out!

Kommentarer
Postat av: Revin

Tack baby!



ooch duu.. ja vill också ha sovsällskaap! komsi eller hitta någon åt mig =))

2009-02-12 @ 22:55:37
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0