Onsdags ledig

Idag har jag varit ledig. Och alltså inte gjort så mycket nytta.

Jag kom ut en stund i alla fall då jag åkte till Sollentuna för att sola med Tessi. Annars har jag varit här hos killen och tagit det lugnt framför tv:n framför olika serier.
Just nu tittar vi på det spännande Det Okända.Snart börjar Efterlyst.



Imorn jobbar jag mellan 15-19. Hoppas att jag ska hinna med och träna innan. Har faktiskt riktig träningsvärk idag i magen från Core-passet igår.
God natt säger bloggen.

Kommentarer
Postat av: Revin

hahah ja det var alldeles för dyrt för att det ska va värt det .. men ja. det hade ju vart kul o kunna säga att man vart på strippklubb ;P



i totally miss you duuude!

2009-02-05 @ 23:28:06
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: juliaooo

härligt med dagar då man är ledig och inte gör så många 'jobbiga' saker=)

2009-02-06 @ 12:08:55
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0