När jag körde på en gammal tant

Igår kunde ha varit som vilken annan dag som helst på jobbet - om inte.

Strax efter min lunch, tog jag som vanligt på tisdagar en vagn att köra ut full med varor som jag skulle ställa upp ute i butiken. Jag kör den fram till våra svängdörrar, genom dom...och pang!
Där stod hon, minst 70 år gammal, hukad, tittandes på äggen (som vi måste ha precis utanför dörren!) och jag kör på henne från sidan. Hon ramlar. Mina absolut längsta sekunder i mitt liv hittills.
Jag hjälper henne upp, ber tusen gånger om ursäkt och skäms som jag aldrig gjort förut. Och hela dan efter det.

Jag berättade detta för mina arbetskollegor, som skrattade, och som tur är, har även de puttat omkull folk när det skjutit upp dörrarna. Det vanligaste är småbarn. Men inte 70 år gamla tanter.
Nu kommer jag nog inte till himlen.



Well...efter jobbet tränade jag med Revin så jag fick något annat att tänka på för några timmar. Det var skönt. Jympa i en timma, dusch och bastu. Så avslappnande. :)

Idag jobbar jag mellan 14-20. Sen ska jag leka med Linus här hemma.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Ja, vad härligt :) Bara längtar tills jag är så frisk så jag kan börja träna igen! :D

Ja, det är faktiskt många sjuka nu!.. Skulle vara skönt med lite vämre utomhus nu, tycker man ;)

Kram!

2009-02-12 @ 17:37:33
URL: http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0