Lördags äventyr

Idag vaknade jag pigg. Det var ett tag sen faktiskt.
Vaknade hemma hos killen efter en himla mysig kväll, först åt vi gott, indiskt och sen när vi kom hem vid halv tolv fortsatte vi att dricka och prata in på småtimmarna.

Idag har jag varit hemma hos min Tessi. Där blev det ap-prat, grillad kyckling, hår-fix och en massa hårbollar.

Nu är jag fixad och påväg till tåget med syrran. Jag ska ut med henne, Roxanna, Emilia och Diana. Det ska bli kul för det var ett bra tag sen vi fem träffades.
Så alldeles snart sitter jag på tåget mot stan för att svänga mina lurviga, som Linus mamma säger.

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Jaha, det var ju inte så farligt dyrt! :)

Okej, härligt att höra :) Här är allting bra också, förutom att jag hamnat på värsta förskyldningen nu igen.. :/ Menmen, ska försöka klä mig varmt nu så jag inte blir febrig iaf!

Hoppas du får en bra dag, puuss!

2009-02-08 @ 12:11:43
URL: http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0