Gymma...jag?

Ikväll ska jag gymma.
Jag ska befinna mig i ett gym och jag ska träna och svettas. Jag som inte har befunnit mig i ett gym på år och dagar. Okej, jag har tränat lite smått hemma men det är väl inget att skryta om direkt. Eller för den delen hänga i julgranen..
Men nu så. Nu ska jag börja träna igen och det med råge! Jag och Revin. Men ikväll ska jag tyvärr inte träna med henne då hon inte mår så bra. 

Så istället för att vara tvungen och träna själv ska jag testa och träna på det nyöppnade stället - Sollentuna Wellness här vid stationen. Med Mickan och Diana. För man tränar tydligen gratis där denna vecka. Antingen gym eller Core-pass. Eller båda. Det får jag se..




Annars har jag jobbat idag mellan 9-15.
Morsning!

Kommentarer
Postat av: juliaooo

Jaaa, haha visst är studsmatta roligt? lite läskigt men kul på samma sätt!



hoppas du har en finig dag:)

2009-02-03 @ 17:14:41
URL: http://juliaooo.blogg.se/
Postat av: juliaooo

haha btw, lycka till med gymmandet ikväll!!!

2009-02-03 @ 17:46:19
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0