100 år gammal idag

Fredaalalalalaaa....
Igen!

Jag hann träna igår innan jobbet så idag har jag kännt mig som hundra år gammal. Varken mer eller mindre. Träningsvärk? Ja.

Men att vara i hela gymmet tillsammans med 4 stycken andra slog det mesta. Så skönt. Och sen helt ensam i omklädningsrummet, bara jag och bastun. :)

Idag har jag också jobbat minsann, mellan 13-18.
Och ikväll blir det indisk middag tillsammans med Linus och Görel på restaurangen här i Rotsunda. Det ska bli himla mysigt och gott. :)


(Foto: länk)

Ha en bra helg! :)

Kommentarer
Postat av: juliaooo

nice med ledig helg!! =D



nja, ska mestadels vara i stallet, lite kurser & grejer.. hm.



haha

2009-02-06 @ 23:21:09
URL: http://juliaooo.blogg.se/
Postat av: Revin

tjohoooo klart vi ska träna imorn :D I'm ready baby! kanske lite senare än mitt på dan bara... lär va lite seg efter ikväll ;) var gårkvällen bra?



ikväll är det konsert igeeen! <3

2009-02-07 @ 14:10:14
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0