När man trott man sett allt...

Tänk att Människan fortfarande kan överraska, i alla kategorier.
Trodde man hade sett/hört det mesta...men icke...

I detta inlägg tänkte jag dock fokusera på han-som-raggar--dåligt-på-krogen.

I fredags var jag och min bästa vän ute som vanligt. När hon är någon helt annan stans sätter sig en kille bredvid mig vid vårt bord. Och det är inte vem som helst. Utan - töntarnas tönt.

Inte bara det att han såg så jä*la tråkig ut utan han har en del att säga och visa. En hel del!  - Han spår min framtid i min hand, visar trolleritrick som inte fungerar, likaså läser mina tankar, säger att han kan allt (jag ska vara glad att han inte ställde sig upp och gjorde robotdansen han skröt om) och mycket mer.

När han förklarar att han för första gången är singel på krogen (eftersom att hans f.d flickvän äntligen insett vilket jävla mongo hon dejtar gjort slut på sitt lidande genom att dumpat honom) med ett stolt leende och jag kontrar med att jag inte är det väljer han äntligen att prova lyckan någon annan stans.

Definiera desperat? Han.
Kan varit den längsta timman i mitt liv. Och ändå har jag ju så svårt att be folk bara dra åt....


(Glöm för fan inte Filip & Fredriks premiärvisning av deras nya serie ikväll klockan 21 på kanal 5! Söndagsparty!)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Jag hade också en som spådde mig i handen när jag va ute i helgen, han sa att jag skulle dö snart å nån svår sjukdom...bra raggningsknep där

2009-04-20 @ 00:33:41
URL: http://ungebarn.wordpress.com
Postat av: Francesca Lopez

Hahahahaha

stackare, hatar också sånna snubbar usch!



Hoppas allt e bra med dig

kramis :)

chao

2009-04-21 @ 20:42:12
URL: http://www.francescalopez.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0