Ett avbrott i vardagen

Sorry för dålig uppdatering men jag har varit i Sälen och åkt skidor! :) Det ni!

Mellan den 23:e och 26:e var jag uppe i Lindvallen med papi, Mickan och Becka. Det var mys and alots of fun! :D
Vi söp mest hela tin tycker jag...eftermiddagarna tillbringades på after-skin. :) Men en kväll åt vi lyxig middag på högfjällshotellet (inte ofta jag får frågan om hur jag vill ha mitt kött, det är fan okej ;D) och tittade på ett mycket bra rock-cover band (RYDELL & QUICK) blev förvånad faktiskt, så himla bra var de.

Tack igen pappsen för en perfekt 20-års present!!


Här kommer favoriten just nu, Dead by April - Losing You:



Kan sitta och lyssna på denna överdrivet många gånger i rad utan problem.
Tack Rebecka. Som ni kanske känner igen, spelades denna till Robinson-premiär-reklamen och jag har sedan dess velat veta vilken grupp det var som gjorde den.
NU vet jag!


Kommentarer
Postat av: Anna/Moster

kul att höra från dig igen på bloggen...trodde att du gått under jorden.

kram

2009-04-29 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0