Not a very good night's sleep

Torsdag...shit vad veckorna går fort nu för tiden.

Idag har jag inte planerat  mycket..men ska i alla fall fixa några saker.
Nu först ska jag iväg på synundersökning vid 2, ska vara kl 3 med syrran (som dock kommer lite senare)..men vi fick tider efter varandra. Denna vecka har nämnligen synsam ett väldigt bra pris på synundersökningar..40 ynka kronor! Då bokar man tid såklart..tror nämnligen att jag har fått lite sämre syn och jag måste beställa nya linser idag..där var andra grejen jag ska fixa.
Den tredje är att ringa upp ett företag Revin tipsade mig om igår. Hon har fått jobb där och hon påstår att det viktigaste är att man har "rätt personlighet" för att få jobbet..typ..och det kan jag väl fixa. Det är ett telefonförsäljarföretag, något som jag aldrig trodde att jag skulle vilja ens söka till men nu är jag desperat. Jag måste ha ett jobb. Nu.
Får se hur det går...berättar mer senare..

Nu ska jag duscha och inte stoppa i linser i ögonen..



When the Moon hits your eye lika big pizza pie..

Idag är vädret underbart..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller tummarna för jobbet! :)

2008-09-25 @ 14:17:38
URL: http://shenanigans.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

hoppas du får jobbet :)

2008-09-25 @ 16:26:29
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0