Inte utan mitt vatten



Precis vad rubriken säger. Idag har det varit en inte-utan-mitt-vatten-dag. Denna flaska har fått följa med mig över allt idag, t.o.m. till Diana (som åker imorn till Thailandet, inte alls avis!). Alltså lite bakis idag kanske...
Om man bortser från att jag och syrran var hos Diana i 2 1/2 timme ikväll så har jag faktiskt bara legat i soffan idag, mer fanns det inte ork till..möjligtvis att jag reste mig upp för att fylla på min vattenflaska.

Och detta måste ju ha sina orsaker! Ja, shit vad kul vi hade igår! :) Det där behövde jag!
Efter några groggar här hemma åkte Fredrik och jag in mot stan vid tio-tiden, väl på tåget pratade vi med en sur men söt 40++ tant, sen tappade vi bort oss i Karlberg..men efter en stunds letande och svordommar hittade vi till Odenplan och ROQ! Beställde två jägershots det första jag gjorde, sen gick det bara utför..haha. Fler jägershottar, öl(!), rockmusik, biljardspel i minst 4 timmar med Revin och vinnaren av gårdagens Banditmästerskapen i biljard där! Rättvist att spela mot dom liksom..eh, nja. Det gick väl sådär för mig.. Men åh så kul! Banditchefen Mattias joinade oss en stund också. ;)
Klockan 3 och med en aning svarta fötter blev det hemgång. På ett ganska svajigt vis.



Nu ska jag fortsätta titta på Bourne Identity.
Hoppas jag kan hålla mig vaken resten av filmen, med 4 timmars sömn är mitt huvud väldigt, väldigt långsamt idag.. Jäsp och god natt.

Kommentarer
Postat av: Revin

Haha men älskling då.. Kul att ha er där! :) och efter några timmar kunde du ju faktiskt putta till rätt boll när vi spelade biljard;)



<3

2008-09-29 @ 00:05:21
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: haha ajdå ;D bakishumöret gillar inte jag :P

2008-09-29 @ 07:38:03
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0