Be strong

Jahapp! Jag som inte hade planerat något idag blev istället borta hela dagen och har än sålänge bara hunnit med en sak jag skrev om imorse..synundersökningen. Den gick ju bra och hon sa det jag visste att hon skulle säga. Att min syn har blivit sämre..och för allas säkerhet, jag får inte köra bil med glasögonen jag har nu. "Var det länge sen du köpte dem?" Hm...5 år? Dags att spara pengar till något vettigt Sabina. Nya glasses.

Jag har alltså varit i stinsen hela dan med syrran och även en snabbis inne i stan då jag mötte upp en tjej jag skulle köpa en jacka av. En jacka som inte ens är "jag". Så jag ska leta vidare och då blir den nog att sälja igen...haha vad komplicerad jag ska vara..

Detta hittade jag idag, kunde inte hålla mig (det är en sjukdom!):

 
Body, kjol och 2 hotpants - Gina Tricot (Jag är kär i kjolen!)
Har kommit på mig själv att jag aldrig har köpt så mycket trosor som jag gjort de senaste månaderna..hm, konstigt..men det kan man väl inte få för många av.

Såhär såg det ut på vår baksida när jag och mickan kom hem:

Fotbollsplan i tjock dimma. Kusligt..man ser hur mycket fukt det är i luften..

Nu, natti natti.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hihi okej :)



åh så söt kjol :D

2008-09-26 @ 08:49:28
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så myckket vännennn, ha en härlig dag du okccså??:D

2008-09-26 @ 08:50:39
URL: http://juuuliaao
Postat av: andrea

sv: tack det har jag:)

2008-09-26 @ 15:56:36
URL: http://lovethestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0