En bättre lördag

Solen skiner på våra höströda träd utanför fönstret men än har inte så många löv fallit av..det är vackert. Hösten är vacker. Och snart är den här på riktigt.
Fast just nu skulle jag vilja tillbringa den någon annanstans. Kanske i New York. Ja, varför inte. Det sägs att det är den vackraste årstiden där.

Nåväl..har man inga pengar får man bara drömma. Men nästa höst...då kanske jag kan få vara någon annanstans. :)
Blev inget med Tess idag med, kaos på jobbet stackarn..får se vad jag hittar på idag då.



Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vill också till new york! :(

2008-09-20 @ 16:41:03
URL: http://mariehultman.blogg.se/
Postat av: Andréas

Åhh ja, den bilden påminner mig verkligen om typ central park en höst dag :)

Eller får typ lite sånhär brittisk känsla av den bilde, sjukt mysig. Har du sett filmen finding neverland?



Om inte - big recommendation! :)





händer annars ikväll då?



/a

2008-09-20 @ 21:29:01
URL: http://alltomandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0