YEAH BABY, YEAH!!!! :D

Idag fick jag äntligen vakna av klockan som ringde. Haha, missförstå mig inte nu, men det är faktiskt inte så kul att få sova hur länge man vill flera veckor i rad..jag tycker i alla fall inte det och att ställa klockan på morgonen när man ändå inte ska göra något..nej, det går inte, nej.

Jag var uppe 9 imorse för att följa med Sandra till stallet. :) Det var himla kul att träffa henne igen, vi lunchfodrade och fixade med annat och jag vågade mig till och med upp på hästen (ungefär här blev jag avbruten med ett samtal från ett jobb jag var på intervju hos för flera veckor sen, de behövde nu mig och jag ska få börja på fredag!!!!) Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!! :D Åh, vad skönt!!!! :D Jag har äntligen ett jobb!!! Haha :D :D :D

Men jag måste ju berätta klart om dagens äventyr. Vart var jag?
Jo..jag vågade mig till och med upp på hästen..skritt..lite trav (Obs: Sandra småsprang bredvid och höll i tyglarna)...ojoj...skritt...lite trav igen..oojoj! Haha, lite läskigt kan jag erkänna att det var men himlans kul. ;) Var ju så länge sen jag red så det är väl inte så konstigt ändå..ska nog följa med Sandra på fredag också. :) Mysiga djur det där.. Mm. :)

Vi gick även förbi Görels jobb, himla skönt och kul att träffa henne igen också måste jag säga. :) Saknat de där två.



Såhär glad är jag nu om inte mer.. :D


Och ikväll ska de firas för att jag äntligen fått jobb! Haha, så det blir tacos till middag. Jag fick själv välja! :D


Mums!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: detsamma :) kram

2008-10-01 @ 18:18:03
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

min dag har varit OK..sj?=)

2008-10-01 @ 21:28:45
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hoppas din gårdag var bra den med, och att din dag idag blir superb :D hah

2008-10-02 @ 08:46:17
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

Godmorgon :)

2008-10-02 @ 08:49:02
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Anna

men hjärtat vad kul...då måste vi verkligen fira på måndag om du fortfarande kan ses då?

puss puss

Moster

2008-10-02 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0