Ferre!

Det var ju inte mobilen som låg på jobbet...utan mitt snygga headset som jag fick med när jag skapade abonnemanget!




Men mobilen kunde jag också hämta ut igår på The Phone House när vi var i Väsby c! :D Åh, my baby is back...on track!

Det blev ingen pepparkaksbakning för Sandra och mig igårkväll tyvärr...pepparkaksdegen var jätteslut nere på Vi...synd! Back-upen fick bli plan A alltså. Julmust och Sandras ständiga ädelost fick också joina våra två pepparkaksburkar. Vi orkade i oss en. Blir att ta med resten hem till henne idag..





Ikväll äger nämnligen Sandras avskedsfest rum! Det lär ramla in folk mellan 18-19 hemma hos Åströms och som vi konstaterade igår slutar det...när det slutar. :P Men det ska bli kul! :) Det lärbli en del mat och dricka (tror att jag och Sandra äntligen fick till vårt, haha) i sällskap av hennes fina familj och släktningar. Och jag ska försöka att hålla mig från tårar!
Hon ska även få sin bra-att-ha-present idag av mig.
Ska vara där och fixa i ordning lite tillsammans med dem redan kl. 17. Kanske lite tidigare.

Och vad man ska ha på sig är fortfarande oklart och jobbigt att tänka på...en soppsäck känns så enkelt och rätt just nu.

Nu blir det duschen!

Kommentarer
Postat av: juliaao

OKej, lät ju härlig!;D



tack så mycket!!! :D

2008-11-08 @ 14:38:05
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0