Through Glass

Såg att Sandra la upp denna och jag måste bara göra det med! En av de vackraste låtarna just nu enligt mig!
En liten fågel vid namn Revin viskade även i mitt öra och avslöjade att det är samma sångare (Corey Taylor) som i Slipknot! Visst är det häftigt?! Att han kunde sjunga så bra.. Hade aldrig gissat...grymt bra är han i alla fall. :)

Stone Sour


How do you feel? That is the question...
But I forget you don't expect an easy answer
When something like a soul becomes initialized and folded up like
Paper dolls and little notes, you can't expect a bit of hope
So while you're outside looking in, describing what you see
Remember what you're staring at is me..



Klockan två ska jag vara hemma hos Tessi, därifrån tar vi oss till väsby c lite senare på eftermiddan och möter upp Sandra. :) Lite shopping för deras del står på schemat. Jag får bara fortsätta med mitt "den vill jag HA!" tills pengarna kommer.

Men! Innan det ska jag hämta ut min mobil på jobbet som redan är färdigreparerad! :D Dagen börjar bra! Oja!
Ikväll blir det som sagt även pepparkaksbakning med Sandra. :)

Peace, love and understanding.

Kommentarer
Postat av: juliaao

i helgen .. är det stallet och lite vänner :Dsj?

2008-11-07 @ 22:20:54
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0