The jacket

Det blev inte så stor skillnad på håret men det var väl ungefär det jag ville, nu syns inte utväxten lika bra i alla fall. Funderar dock på att köpa ett paket till. Men får se.

Sandra var över här en stund igårkväll också och skannade in sitt pass. Hon hjälpte även till att ta av min sling-helvetes-mössa. :)

Nu ska jag in till stan och äntligen köpa en skinnjacka! Jag hittade den i söndags när jag och Sandra strök omkring där.
Det var nog kärlek vid första ögonkastet och nu har jag fått låna pengar av min underbara Tessi så jag ska kunna köpa den. :) Hur gulligt är inte det...



Senare blir det jobb mellan 16-20.20!

Kommentarer
Postat av: juliaaaao

Åhh nice me skinnjacka, det e så jävla snyggt!! :D



Nja, idag har jag varit i skolan & hos hästen jag sköter=)

2008-11-05 @ 19:00:33
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0