Tears of nature..

Det regnade så mycket i natt och i morse att jag inte kunnat fått min skönhetssömn..kände mig nästan lite mördbultad när jag vaknade, en lite konstig och jobbig dröm hade jag också...om F...såklart!

Men idag är jag ledig så vem bryr dig!!

Och det är tänkt att jag ska hinna med allt detta:

- Hämta mitt busskort som finns på celsingsväg 7 (vad gjorde jag igårkväll? så många vinglas blev det inte! hur som helst så har jag tappat det, och märkte det inte förrän jag fick ett sms tidigt i morse om vart det befann sig, jag trots allt gick hem kl.00.38! Missade såklart bussjävlen när jag skulle ta mig hem från Sandra men lite skönt var det med en promenad, speciellt med sällskap i örat (headset).) Gjorde jag nyss en i regel tolkbar inom parentes? Och är det verkligen okej med parenteser i parenteser?

- Träffa Sandra en kortis (som om inte hon har massa annat att göra idag!), det kommer bli en typ...hej-då-träff. Mm. Jättekul. Big time! Tack för igår föresten. Det var mys.



Foto: David Perry


...nu ska jag äta frukost och sätta mig framför tv:n! Boya!

Kommentarer
Postat av: Revin

Hohoho .... den kostade massor minsann... men äntligen har jag min älskling som jag tycker att jag förtjänar :]]



Ses imoooorn äntligen <3

2008-11-12 @ 21:30:16
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Revin

Hohoho, tycker detta är lite skoj. Får berätta varför sen.



Men ja... din lille fjant, du missade något - fast du hade ju en rätt bra anledning ändå :) Tack, bilderna kunde blivit bättre men va en häftig vägg måste ja säga ändå. Tog fram fina färger..



Vi ses vid halv 3 då du ska göra din tatuering:] Pussy! <3

2008-11-13 @ 12:10:29
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0