Tatuerar mig idag! :)

Ja! Klockan 3 ligger mitt ben under nålen! :D Jag är inte nervös ännu..mest förväntansfull och glad över att det äntligen är dags! Förra gången hann jag inte ens bli nervös, så skönt! Hoppas det är samma sak den här gången. Kan dock förvänta mig lite mer smärta idag tror jag. Men det ska bli så kul! :D

Var med Sandra en stund igår i alla fall hemma hos henne..vi kollade igenom hela första säsongen av amerikanska Wipeout! Haha, vilket jävla program alltså! Och i vår kommer det hit! Helt hysteriskt ju..

Det gick faktiskt lättare att säga hej då igår än vad jag trodde, just hej-då-biten gick  ju rätt smärtfritt, min hemgång var dock jobbigare, då ville inte tårarna hållas inne nå mer, men det var skönt på något sätt...åh, vad jag kommer sakna den jäntan! Men vi ska höras, (nu har jag henne på skype) och snart är hon tillbaka. Tror faktiskt tiden kommer gå rätt fort...jag hoppas det i alla fall. (Haha, hon har ju inte ens åkt än! På fredag klockan 07 är det dags!) Och som jag lovat ska jag verkligen försöka hälsa på. :) Ohyes.

<3

Jag är glad, eller mest förvånad över att jag hittade en bild som var "helt okej" på oss...för vi är typ kastrull-fulla på alla.

Efter att jag har varit och tatuerat mig med mitt sällskap Revin åker jag direkt till jobbet och är där det lilla jag hinner innan jag slutar (19:00), sen kommer mammsen och hämtar mig och det bär av till moster. :) Det  blir en myskväll där. Syster joinar också.


Out!

Kommentarer
Postat av: Revin

2 timmars väntande var värt din fina rosett!! Hur gick de med mobilen??



<3

2008-11-13 @ 21:48:54
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0