SÅ-JÄVLA-BRA!

Jag och Revin fick vänta i 2 timmar(!) (min tatuerare blev försenad pga av den tidigare kunden med mycket jobbig hud, blod blod..) på att det skulle bli min tur att bli märkt men....åh!! Lätt värt det!!

Jag visade honom två förslag och ungefärliga bilder på det jag hade tänkt mig...han skissade en stund och kom tillbaka med ett, ja, bra resultat liksom. Jag bad om att den skulle vara lite mörkare och större.
Jag la mig i stolen, gnuggade lite tänder och knep ihop ansiktet då och då men annars var det...ingen big deal! Höhö! ;)
Hur som helst..jag reste på mig efter en halvtimme, ställde mig med ryggen mot spegeln och kollade ner....och då såg jag den. Rosetten som alltid borde ha funnits där och alltid har funnits där men som måste ha varit osynlig, rosetten jag hade velat beskriva att han skulle gjort om jag hade kunnat, rosetten som bara är min egna, min unika!

Och då kom de jätte-otippade tårarna! Jag blev bara så jävla glad och lättad för bra var den, så jävla rätt var den. För den är så jävla fin. :) Åh vad jag svär! Men jag kan knappt sluta titta på den, är så jävla nöjd så det inte är sant, den är så jag. :) Så jävla nöjd med slutet på mitt högra ben, vackert..vackert..


Realistik men tecknad.
Den är till och med snyggare på riktigt. Tro det eller ej.

Blev alltså inge jobb för mig ikväll..hann inte med det riktigt. :P Men jag hann med burger king med revin och sen åkte jag till häggvik och moster. :) Strax efter knackade även mammsen och syrran på dörrn. Där blev det pepparkakor, te och prat. :) Kollade på paris-bilder från mosters trip och fick med oss hennes garderobsrensning hem. Alltid lika uppskattat. ;D

I morgon innan jobbet (13-19) ska jag kasta min mobil i huvudet på någon i The Phone House butiken i väsby c...för ja, den krånglar igen och vill inte fungera! Skitkul! Haft den i en vecka nu efter förra reparationen! Smooth! Får se hur det går då..

Imorn får jag även min..första, riktiga lön! Yey! :)
Nu ska jag nanna!

Kommentarer
Postat av: Revin

Himla din den blev gumman!! Men åh.. ja va lite grinig ett tag .. ja vet! men det är egentligen inte ok att få vänta 2 timmar när man bokat tid! :O



Kasta mobilen i huvet på någon... åh, så skönt det skulle kännas ;D



mmm.... tänker tillbaka på min godalax och bönsallad...

2008-11-14 @ 01:39:36
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: sandra

Finare an finast!

puss!

2008-11-15 @ 18:48:06
URL: http://shenanigans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0