Make the rules as I go

Sådärja! Då luktar man bränt fläsk igen. Men lite färg fick jag efter solningen..eller, det vill jag tro i alla fall.

Första kvällen utan morsan och Hasse alltså. (Det åkte nämnligen till Egypten imorse på bröllopsresa. Kommer hem om 2 veckor.) Det var intressant. Middagen bestod av överkokta, klibbiga, näst intill oätbara makaroner och köttbullar. Men hej, i veckan gör vi ett nytt försök!

Linus är här och leker med mig så jag tänkte fatta mig kort.
Vi bokade föresten precis platser på biovisningen av Madagaskar 2 på torsdag. :) Ska bli kul. Ettan är ju så hystersisk rolig och bra gjord! :D


(Bild fr: länk)

I morgon ska jag jobba på morsans jobb och sortera papper. Extra pengar inför jul. Ja, tack. Blir nog där mellan ca 10-17.

Nu ska jag sätta mig bredvid min pojke i soffan och titta på tv innan läggdags.
Natti bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anna

om ni vill se ps. i love you i helgen så har jag den nu...o tropical thunder..:)jag är hemma i häggvik torsdagkväll o lördag/söndag..

puss

2008-11-26 @ 16:47:21
Postat av: Revin

men haaallå uppdatera då toker!



Trodde du skulle ringa mig häromdan, va hände?



ringer dig nu ...

2008-11-27 @ 15:04:46
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv till Anna:



Oh. :) Okej. Får se vad vi hinner..



Puss!

2008-11-28 @ 11:07:37
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0