Jobbhelg

Tänkte uppdatera lite..
I onsdags när jag jobbade hos morsan hann jag sortera papper från A-J och konsumera stora mängder varm choklad.
Igår hade jag och Linus en middag + bio kväll efter att jag jobbat (15-19). Det var mys. :) Vi såg som sagt Madagaskar 2, som var jätterolig! :D Ja! Rekomenderas!

"Oh no! It's Mort! He's so annoying! Don't let him on! Stop that thing! He's carrying scissors and hand cream!"

Hahaha!





Idag ska jag jobba mellan 13-19. Och visst ja, det är fredag, kan lätt glömmas bort eftersom att jag inte kommer få en helg denna helg. Jag ska nämnligen jobba lördag (9-14) och söndag (12-20) också. I en annan Vi-butik. ;) Pengar, pengar!

Take care know, bye bye then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0