If I were a boy..

Hejhejheej!
Lördagskvällen/natten blev ju asbra! :D
Det blev förkrök med dans och vin + middag här innan utgång, vi mötte upp Jenny på tåget och lite senare kom även Diana och Citty till Märsta! :) KC öppnade dock 23:00 vilket vi inte var helt beredda på...men kvällen blev mycket lyckad där inne med mer vin, en stark och onödig redbull-vodka och en massa dans (undrar egentligen om jag ska kalla det dans, låg/satt ju mest på golvet)!
Vi var kvar till stängning i alla fall och hoppade på nattbussen 03:25. Väl inne vid rotebro station tyckte vi inte att det var en okej idé att gå så det blev taxi sista biten.

Dagen efter fick inte bli någon "dagen efter" för mig, jag skulle nämnligen in till stan med Sandra och titta i butiker!
Haha, sådär lagom tungt (speciellt eftersom att jag fick cykla+springa till tåget! uuh! kan också referera till mitt avsked när Diana skulle röra sig hemmåt härifrån Diana - "amen hejdå då...hejdå sabina" Jag - "mmm godnatt" ...tystnad...) haha, men efter en sen och låång lunch på donken började jag faktiskt känna mig som en människa igen. Kankse.
Det var hur som helst mycket trevligt!
Var eniga om att indianerna som dansar å spelar panflöjt utanför Åhlens skulle man ha hemma. Så vacker musik.

När vi kom till rotebro station hoppade hon av och Tessi på (som hade varit kvar hemma hos mig.) :) Vi åkte till väsby, lämnade/hämtade grejer hemma hos henne å sen tillbaka hit för middag. :)

  
 




Mysigt att haft henne här hela helgen. Kan inte behöva henne mer än jag gör nu och veckorna framåt. <3

Idag - jobb mellan 16-20.20.

Kommentarer
Postat av: Revin

Oh, men va har hänt me mobben?? Varför kan man inte nå dig?

2008-11-03 @ 16:30:51
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0