I skick att blogga..

..för det var jag icke igår. Uäh.. =/
Och tack vare det blev lördagen alltså helbra!
Det kan ha blivit för mycket dricka på slutet men i helhet tycker jag att kvällen helt klart blev lyckad. ;) God mat, trevligt folk, prat som behövdes, vin, shots, öl(?), presenter och en del andra oförklarade händelser. Haha! :P Kan dock tycka att "festen" drog iväg liiite tidigt..men de riktiga partynissarna fortsatte i vanlig ordning själva tills det gått utför på riktigt. ;D

Dagen igår var alltså lite småjobbig och skakig men klarade igenom den bra tycker jag. Jag fick till och med aptiten tillbaka när jag väl var hemma igen sent på eftermiddan.
Syster gav mig och henne en tidig julklapp igår! En dvdfilm med alla avsnitt av Ebba & Didrik! Åh, vad mysigt det var. :) Kunde inte kommit mer rätt! Den serien är ju så hysterisk rolig!



En mycket mysig te-och-macka stund med tända ljus hade vi hela familjen runt bordet lite senare också. Borde göras oftare. :)


Åh! Åh! Jag har julkänslor!
Idag började jag på min önskelista!

Det enda vettiga jag ska göra idag: Jobba mellan 15-20.20

Kommentarer
Postat av: Revin

ååh... vi hade ju skitskoj... du får läsa nu!:)

tog också ett tag för mig att bli "i skick att blogga" haha. alkohol, alkohol....



hoppas vi ses snart älskling, du vet att jag saknar dig!

2008-11-10 @ 22:23:46
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0