En vit söndag

Snön ligger kvar på marken och nu är det mycket...tycker det är så mysigt! Tänkte ut och fota lite senare med mammas systemkamera, ska försöka att inte hoppa i för många snöhögar eller lägga mig ner och rulla runt.
Fotona kommer självklart upp här sen...om de blir bra. ;)

I fredags sov jag hos Tessi, men innan vi sov tittade vi på en parlamentet-dvd och skrattade, eller ja, mest jag för hon somnade rätt fort. :P Igår var vi och solade och åt på en kina restaurang i väsby. :) Mycket mysigt och gott! Dit måste vi igen.
Resten av kvällen var vi bara här hemma hos mig och tittade på film/tv. Sen följde jag henne hem till sin papi och sa hejdå. För nu är hon påväg till Halstahammar, min brud ska vara där på en intensivkurs i 10 dagar och ta körkort! Jag behöver inte säga lycka till för jag vet att du kommer klara det. :)



I eftermiddag ska jag iväg till väsby c för att återigen hämta min mobil som varit på reparation för andra gången den här månaden. Får se hur länge den håller den här gången. Hm.
Och ikväll ska jag träffa Linus. :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: mickis

snygg bild på Tyra!

2008-11-23 @ 14:57:59
URL: http://pinkpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0