En lördags eftermiddag

Fick tag i lite fina saker på Gina Tricot när jag ändå var i väsby c igår för att lämna in min mobil på reparation (andra gången på 2 veckor!!) men de tog emot den i alla fall...får se hur länge den är med nästa gång jag får tillbaka den. Hm!

Detta följde med mig hem iaf:
En t-shirt
2 linnen
Ett par lack leggings!



Igår kväll var Diana och Tessi här för att mysa framför tv:n med mig. Det blev Beck, Idol (skit trist att vår Robin åkte ut!), Fredag hela veckan och mera Beck...vi hade laddat upop med godis, muffins och för mycket chips.

Idag ska jag följa med Tess när hon ska fixa håret i Kista. :)
Känns jätteskönt men samtidigt konstigt att denna helg blev lugn (läs alkohol-fri)...har varit lite mycket på senaste tid tror jag. Så det här behövde vi.


Nu måste jag hoppa i duschen!
So long suckers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0