En bra nyhet

Det är fredag! :)
Idag jobbar jag mellan 13-20. Efter det ska jag vara med min Tess. :) Blev inte av igår då jag tog en promenad med Linus istället.
Vi gick runt, pratade om allt och inget i mer än en timma innan han sa det där jag inte vågat hoppats på längre och aldrig trodde han skulle säga. Det kom väldigt plötsligt och överraskande. Trodde nästan inte på honom. Det blev känslofyllt. Tårar och en massa kramar. Han är tillbaka, vi är tillbaka. Men jag behöver nog smälta det lite först. Imorse när jag vaknade var jag rädd att allt bara varit en dröm som alla andra tidigare. Men nej. :) 
Nästa vecka ska vi ses, prata om allt, vilket jag behöver och sen ska det bli som vanligt igen. :) Ja, nästan. Och det känns bra. Jag har saknat dig så mycket.


Nej, nu måste jag skynda mig!
Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Revin

älskade du <3 ta hand om er på riktigt nu .. det behöver ni.



Vi får ses igen nästa vecka baby!! PUSS!

2008-11-21 @ 15:51:42
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: sandra

Ah, blev tarogd.. eller..gah, jakla prickar, tarar i ogonen menar jag iallafall.

Tror pa er! :) Ni e bast!



puss!

2008-11-23 @ 06:25:18
Postat av: Sabina

Sv till Sandra:

Haha! Åh sötis.. :) Du kan vara bäst!



Puss!

2008-11-23 @ 11:34:51
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Ni klär varandra :) Älska varandra med respekt så går det fint. Linus är saknad av oss alla det vet du. Pöss :)

2008-11-24 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0