En arbetsdag utöver det vanliga

Trodde att det skulle bli en dag som alla andra på jobbet, en dag som innebär: trevliga människor, något småstrul, uppackning av varor och tönta mig med Tim.
Men icke!
Tio min innan jag slutar händer det! Micke tar tag i en tjej som precis ska gå ut ur butiken, Tim kommer småspringande och fighten har börjat! Haha, eller fight och fight...men skrik å gap blev det och hålla i na fick de göra hårt!
Idioten var hög som ett hus och drog till med "det där är inte min väska" som det hittade på hennes axel full med varor. Åh, vad skönt det var! Hon och hennes pojkvän har gjort det så många gånger förut men nu(!) fick vi henne! :D HA! BOYA!

Nu kom precis Tess hit. :) 
Hon ska hjälpa mig att slinga håret idag. Min utväxt börjar ju bli riktigt irriterande nu..

Funderar även på att klippa mig snart...kanske ska luggen få komma tillbaka? Hmm..



(Bild fr: www.hji.co.uk)

Kommentarer
Postat av: juliaao

haha, jag hade också superskoj=)



vad ndr idag dåå?=D

2008-11-05 @ 10:49:05
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: Ilona

kika gärna in på min blogg, och senare på bloppisen som det står om i mitt senaste inlägg. hittar du inget nu så kanske senare. :)

2008-11-05 @ 12:35:29
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0