Att cykla i snö

Igårkväll tittade jag och Linus på I am Legend som han införskaffat sig. Den var bra men måste säga att jag blev liite besviken. Lite trög faktiskt. Men annars spännande och visst hoppade vi till riktigt några gånger. :P Det var hur som helst jättemysigt att få vara med honom igen. :)
 
Idag jobbade jag mellan 16-20. Innan det var Roxanna här på besök, himla skoj och mys, det var ju ett tag sen..nu igen. :) Men på lördag ses vi också!

Jag tog äntligen hem cykeln ikväll som fått stå utanför jobbet och näst intill frusit fast i en stolpe den senaste veckan. Och cyklade halvvägs hem gjorde jag också! Eller cyklade och cyklade...bromsade mest hela vägen. Lite läskigt i nedförbacken var det.


Will Smith och "Sam" i I am Legend.


Älskade Prison Break är slut och nu är det dags att sova.
I morgon jobbar jag mellan 9-15. På eftermiddan ska jag hinna hämta min nyreparerade mobil som ej blev av i söndags och efter det ska jag sola. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0