Alive and kickin'!

Igår uteblev bloggandet för igår var en sån där dag igen när jag måste tänka tillbaka på lördagen och försöka förstå vad som egentligen hände. Alltså, lördagskvällen blev ännu en gång vad-hände-inte-igår-kväll. Och det är ju så kul!

Kan summera lite:
- Förkrök hemma hos Tess med vin och för mycket minttu.
- Missade bussen pga att vi stod på fel sida av vägen.
- Gick tillbaka för att dansa och förkröka lite till.
- Tog en annan buss och jag lämnar min plånbok fint på sätet när vi själva går av.
- När vi tar ut pengar framme i Märsta märker jag att plånboken inte är med. Jahapp tänkte jag, den lär jag inte se igen.
- Inne på KC dansas det, dricks det mer vin, vi träffar på gamla kompisar som vanligt, alltid lika jätte-super-duper-kul! :)
- Jag får ett samtal om att min plånbok är upphittad(!)
- Adde, Danne och Kim kommer dit, Kim kom dock inte in men Adde och Danne fortsätter kvällen där med oss och gör oss även sällskap hem till Tessi, hemgången är lite suddig, dock händelserik, bråkig och nästan pinsam men(!) jag fick tillbaka min plånbok och vi kom hem med allt, ja nästan. :)


(Foto fr: http://www.kungcarl.nu/)


Jag-som-aldrig-tappar-något har nu under 3 veckors tid tappat: min mobil, mitt busskort och min plånbok. Notera att jag fått tillbaka alla grejer inom 24 timmar igen. Vad säger man?! Snälla människor finns! Och jag är en j-vla turgumma!


Igår var vi alltså väldigt bakis. Men efter 2 liter coca-cola och våra pizzor som blev hemkörda till oss på eftermiddan (orkade i alla fall röra oss till dörren) kändes det mycket bättre. När jag väl fick ner den.
Kvällen bestod av filmen Walk the line med sällskap av adde och kim.

Idag jobbas det mellan 16-20. Ska röra mig från Tessi om ett tag..


Kommentarer
Postat av: Revin

ditt lilla fyllo <3 jag har saker att berätta för dig!! läs om helgen så kaanske du kan ana något ;)

2008-11-17 @ 13:35:21
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0