A Rainy Day

Usch, idag är jag glad att jag har fått vara inomhus på jobbet (mellan 9-15), inte jätteokej väder! =/

I morgon är jag ledig och i kväll står vin + Guitar Hero på schemat hemma hos Sandra. Mys! :)

Blä, nu är det ju inte kul längre, Sandra åker på fredag och F om en vecka fick jag precis reda på...mmmm...kommer sakna er! Det är bara det... F har i alla fall lovat att vi ska hinna ses innan han drar, bäst för honom. Tyvärr hinns kanske inte mer än en gång. Det återstår och se. :(

Men men! Man får tänka framåt och vi ska ju höras. :) Har nyss skapat ett skype konto och F finns redan med på kontaktlistan! Sandra, nu väntar jag bara på dig!


(Foto fr: länk)

Nu tänkte jag tröst-shoppa lite..hittade en hel del måsten i nya h&m katalogen..

(På torsdag tatuerar jag mig btw! Det ses ändå fram emot mitt i allt det här!)

Kommentarer
Postat av: Revin

Oh... tänk att goda vänner bara försvinner sådär! :(



men så finns ju ja kvaar åtminston, hihi. fick ditt sms, men ja orkar inte riktigt svara på det,.. skönt att du kommer hem ordentligt iaf så hörs vi mer imorn <3

2008-11-12 @ 01:34:59
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0