Morgonens champagnefrukost

Jajamensan! Var här 08:06 imorse och tillsammans med Sophie fixade vi i ordning köket för Henrik (vd:n) som fyller 47 idag! Congratz! Det blev champagne, jordgubbar, små tomater, mini biskvier, passionsfrukt, physalis, härligt goda croissanter och andra bullar! Mums! Sån här frukost borde man ha oftare. ;D Det bästa var att Henrik inte visste något..när Johan och han närmade sig köket i korridoren började vi sjunga "Ja må han leva" för fulla muggar, kul. :)

Idag är det fredag. Ja! Vad skönt! :) Ska nog bara ta det lugnt idag..men det är just det jag känner mest för nu. Så det är okej. Ska vara hemma hos Linus ikväll och mysa framflr tv:n. :) Kanske får testa hans nya XBOX och GTA IV också (som han ska hämta ut idag och spela hela dan, ledig) om han lyckas släppa händerna från konsollen. :P

20 dagar kvar.

Tack Sophie för att du gör det klart för mig. Jag behöver inte få panik den 5:e. Jag behöver inte vara rädd. Jag kan göra vad jag vill, jag kan bo var jag vill, jag kan jobba var jag vill, jag behöver inte veta vad jag vill bli nu, jag behöver inte plugga vidare nu på en gång, jag kan resa vart jag vill, jag har så stora och många möjligheter. Det enda som behövs är mod, lite god självkänsla, fantasi och lite pengar..

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0