Jobb-mailen

Den är verkligen mer än bara en jobb-mail..har ju en egen volt-mail som jag skrev precis när jag började här och på mailen kan man verkligen få allt. Inte visste jag att jag kunde ha så roligt åt att ha en egen mail. Undrar om alla företag har så kul och skriver så mycket på deras jobb-mail som vi gör..ibland är verkligen alla (ca 25) medverkande i diskussionen.

Dagens samtalsämne på mailen hittills idag måste vara mussmattor. Det började som en efterlysning och..ja haha mer behöver jag inte säga. :D Kul är det i alla fall.

..och alla dessa youtube-klipp som sänds. Underbart! Kollade på två nyss från Sofia, haha, ni måste bara se dem! Asgarv!




Seriöst! Haha!



Stackarn..men ack så rolig. Skadeglädje?

Jag vet att ni skrattade. Kanske inte lika mycket som Sophie här bredvid mig, trodde hon skulle ramla av stolen..
Men det är ju fredag! Be happy!

Kommentarer
Postat av: Revin

Hahahah! den med bebisen .. så jävla rolig!

2008-05-24 @ 13:45:10
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0