Hej då, Punkt SE

Trodde bara att det var ett skämt när Linus sa det i telefonen igår. Trodde bara att det var ett rykte. Att Punkt SE hade sin sista upplaga igår. Men det är sant. Imorse fanns den inte längre. Usch vad sur jag är! Det var absolut min favorit gratistidning! :( Läste den varje morgon. Det bästa var formatet på den och därav de lagom stora artiklarna för de senaste nyheterna. Läste alltid krönikorna i den också, det var alltid underhållande och bra. Åh! :( Och stackarna som jobbade på den som fick reda på det igår morse när de kom till jobbet..bara..jahapp och nu? Hm..


Besviken!

Kommentarer
Postat av: Revin

Men va?! :O Det hade jag ingen aning om... Jag gillade också den tidningen!



Jamen.. tänkte mer att det var modigt att paja dörrarna och hänga ner och hämta din väska från spåret ;)



2008-05-20 @ 14:54:08
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0