Grönt är skönt

Så. Nu har jag varit och shoppat lite. Lunchen blev på Östermalm också. En nachotallrik på Taco Bar, gottigottgott. :)

Under två timmar hann jag:

- Bli tilltalad "Ni"
- Se Bamse på tunnelbanan
- Tycka att två killar som gick och höll varandra i händerna var söta tillsammans
- Känna att det är sommar idag
- Fundera ännu mer på vart jag ska söka jobb
- Fota ett ännu grönare Karlaplan





Den sista bilden: Svårt att se kanske men det är ett buskage format som ett hjärta runt två bänkar. Adorable!

Förresten igår sa en man till mig att jag såg sportig ut och när jag sa förundrande "sportig?" så sa han "ja, alltså vacker" "eh..jaha" Kan man köra med den? "Vad du ser sportig ut då..*blink, blink*" Känns rätt otydligt. Bättre lycka nästa gång. För jag hade ingen aning om att sportig kunde betyda vacker. Men det var nog bara han. Weirdoo!

Nu ska jag göra en haklapp till den fina och gulliga nallebjörnen jag köpte på NK.
Dags att vara kreativ!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Ledsen hjärtat att jag inte inviterat dig i den"finare" världen tidigare, så är det att befinna sig på Östermalm :)

2008-05-08 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0