Sleepygirl

Yes, det första man gör fjärde dan på praktiken är att ha sönder en kaffekanna till kaffebryggaren. Duktigt Sabina. Och det mest irriterande är att jag visste att den redan var sönder, att handtaget redan satt löst, det pratade de ju om igår. Men när jag skulle fixa inför morgonmötet så glömde jag bort det. Och så. Krasch! Vatten och glas över hela diskbänken. Hm.

Usch vad trött jag var igår. Hann knappt komma hem till killen innan jag somna, haha. Nejdå men kollade på tv en stund och sen la jag mig i sängen. Kroppen ville vila lite, och lite senare gick vilandet över till sömn. Det var skönt, vaknade halv 7 idag av mig själv. En kvart innan jag skulle gå upp. Kändes bra fast att jag var trött. Att börja halv nio på morgonen när man typ jobbar inne i stan är rätt jobbigt men samtidigt är det skönt att man börjar samma tid varje dag eftersom att kroppen då vänjer sig efter ett tag, som idag, då den verkar ha kännt på sig att nu ska jag upp.

Hatar btw det här vädret, vart tog våren vägen? Regn regn regn...kyla kyla kyla. Let the sunshine in! Åtminstone på min födelsedag..please..

Idag är det dans.. :) Och innan det ska jag till sollentuna för att fixa nya p-piller på ungdomsmottagningen. Ska börja med Jasmin nu. Hoppas på att det hjälper min hy lite. På syrran har det blivit skillnad så då testar jag med. 3 månader att börja med och älsklingen hjälper till att betala hälften. Tack. :) Jasmin är ju något dyrare än Trionetta, typ..6 gånger så dyra..men jag behöver dem och det bästa av allt är att det tydligen snart ska sänkas i pris också.

Måste gå tidigare idag för att hinna till sollentuna innan dansen..måste nog säga till om det. Halv fem bussen här ifrån. Så..nu ska jag göra annat..kanske se om det finns någon annan sak att ha sönder.

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0