Min helg utan internet

Min helg då..ja, den har i alla fall inte innehållt något bloggande eftersom att vi har problem med internet där hemma, uh. Tydligen ska modemet bytas ut och de kommer ett nytt om några dagar...tills dess blir det bara bloggande av här på "jobbet". Så jobbigt när man inte kan sitta vid datorn..då känner man sig ännu mer uttråkad...då är det bara tv:n eller en bok som tillåter en lite underhållning..typ.
Så jag började läsa i min Johhnny Depp-bok igår som jag fick av min älskade mor i julklapp..och tro det eller ej, jag kunde knappt sluta! Haha ;D Det är väl ingen nyhet att jag typ avgudar den stjärnan men att sitta och läsa om hans liv från början var så j*vla kul! Snart vet jag mer än allt om den mannen. :D Vet t.ex. hur gammal han var, med vem, hur och var han förlorade oskulden. Haha de ni! ;D Love it! Måste fortsätta nästa gång jag har lite tid över. :)

HIttade mina skor i fredags föresten, vilken himla lättnad! Blev himla glá! :)
Åkte till sollentuna c efter det och hälsade på killen, stannade kvar där tills hand slutade och åkte tillsammans med honom hem till mig. :) Blev myskväll framför tv:n med bl.a. Let's Dance. :)

I lördags åkte jag och Revin in till Karlberg för att kolla i en second hand butik där vi hittade några plagg...jag hittade två par skor och tre toppar. :P Sen åkte vi vidare och gick in på H&M på drottninggatan..där lämnade Revin tillbaka ett par jeans och jag köpte ett par. :) Påväg till centralen igen gick vi igenom Nk och blev kvar där. Några personer visade OBH Nordicas och Björn Axéns nya produkter..bla. Volumaster! Åh, vad fascinerade vi blev och nu måste jag ha en! Den fungerar ju! På riktigt! Berättade detta till mor min så fort jag kom innanför dörren..typ. :P Vill ha, vill ha, vill ha! Mysigt var det att träffa henne igen. :) Det är ju lite småjobbigt att inte träffa alla nära och kära varje dag som man är van vid i skolan..
Hur som helst, älsklingen hoppade på samma tåg och vi åkte hem tillsammans vid halv 6. :) Käkade en god taco-middag med familjen och satte oss sen för att kolla på helgens höjdpunkt, melodifestivalen! :) Allas favorit vann såklart, Perelli, även min favorit, så det var braa..ingen chockande nyhet direkt men iaf. :) Den kommer säkert kunna ge Sverige en bättre plats i Eurovision detta år.. :) Så schlager!

Som ni redan vet var det ju hur bra väder som helst ute igår. :D Sol! Flera plusgrader! Mys! Jag och Anna tog en tidig joggingtur istället..det verkade rätt smart och var jätteskönt. :) Efter det kände jag att en sådan dag inte kunde slösas bort inomhus så jag tog ut hunden och gick i ytterligare 1 och en halvtimme runt golfbanan där vid oss. Skönt. :)
Efter de var jag hemma och städade i mitt rum..duschade och åkte till älsklingen. :) Vi handlade först ingredienser på vivo till vårat middagsprojekt och gjorde egna pizzor hemma hos honom. Försökte oss på candado-pizzor..och jag tror vi lyckades rätt bra. Gott var det. :) Var så trött så vi somnade typ direkt efter ännu ett bra Wallander..

Nu ska jag fortsätta med lite sysslor. Hej! :)

Kommentarer
Postat av: Revin

mysigt o träffa dig me sötnos!
snart igen?!
Ska du ut i helgen o fira så såg till, du vet att jag kommer! :D

2008-03-18 @ 00:33:04
URL: http://revin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0