La redoute-shopping-abstinens

Eller bara en allmän shopping-abstinens? Jaa..jag tror det.
Kan ju inte shoppa för 10.000 i månaden direkt som..Blondinbella kan. Haha.
Kollat flera gånger i den där tjocka katalogen..har nu bestämt mig för vissa plagg och vill verkligen beställa dem. har absolut inte råd med jag vill. Faktura? Delbetalning? Någon som kan låna mig ca 1.300? Hm. Det är orättvist.
Här är i alla fall några av godsakerna från La redoute jag vill ha till våren.. :) Två tröjor som fann i katalogen hittade jag inte på hemsidan..






På förmiddan har jag hjälp Jocke med ett fotoprojekt nere i studion, jag fick i uppgift att fota ett hus i miniatyr, det var kul..leka lite med kameran och ljuset. :) Fixade även till bilderna med ljus och färg lite granna.. :)
Var nyss nere vid karlaplan och shoppade på fältöversten, på apoteket. :P Flera askar bamyl till exempel..för en plåtning på måndag, då jag också ska vara med.
Såg även något underbart påväg ut ur centrumet..minns inte vilket skobutik det var..men det stod något vackert på första hyllan vid ingången..åh vad det skorna ropade på mig! Kände lite på dem också..skulle jag inte gjort. De ropade på mig, mig och min student. Jag ska ha dem. De var bruna med peeptoe och träklack med platå. Ååh.

Nu är det ju bara en halvtimme kvar förstjutton gubbar.
Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Revin

låter som en id´´e! vilken tid ska vi va i karlberg då? :) du sa att du skulle åka kvart över 1...

2008-03-14 @ 20:02:26
URL: http://revin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0