Fotografering

Ja, syrran ringde tidigare och tydligen ska vi fotograferas på tisdag (våran födelsedag!) tillsammans och enskild..ni vet sånt där som alla tjejer gjort typ, man får ha två olika outfits, de sminkar en och tar hur många bilder som helst på en. Ska bli kul. :) Måste bara säga till att jag måste gå tidigare då. Ska nämnligen vara inne i stan kvart i tre. Jepp jepp. Gillar väl mer att vara bakom kameran men bilderna blir nog bra, det är ju riktiga make up-artister som sminkar en och nog rätt bra fotografer..så man blir nog rätt fin.

Till lunch åt jag en god ost och skink sallad till lunch som jag var nere på ica och köpte.
Innan det höll jag och Johan till nere i källaren. Fick se studion och så städade vi lite där.
Det här är källsortering på vårat vis:
Rulla stolar och vagnar i långa korridorer och i nerförsbackar.
Få poäng på hur bra man rullar dem.
Johan får en cykel i huvudet. (Ajaj, inge kul, tur att huvudet höll. Stackarn.)
Sabina hittar en (mycket) gammal wrap, dock fortfarande inpacketerad men bara måste kolla hur det är med den, det kom svart rök. Så pass.
Sabina rullar ner sig själv i nerförsbacke med en stol. S - "Weeey!" En man som såg detta - "Man kan ha kul på jobbet också, haha" S - "Haha, jepp."
Blir sura på lådor och vagnar som verkligen inte vill samarbeta med oss.
Ta i för kung och fosterland för att slänga ner skiten i containers.

Men vi fixade det, bra teamwork!

Har fixat lite efter ett möte i stora konferensrummet och kopierat några annonser till Yann. Får se vilken uppgift som kommer här näst. :)

Later!

Kommentarer
Postat av: Anna

ahaa..va kul att fota proffsigt...har ni fått i present?
Vad önskar du dig annars då, hjärtat?
Kraaamar Moster

2008-03-14 @ 21:57:43
Postat av: Sabina

Nää..en kompis skrev upp oss på deras lista..typ och så ringde de oss och Mickan tackade ja. Det är gratis men bilderna är skitdyra. Vi ska köpa 10 bilder för 1.500..hur betalningen sker är ännu oklar. :P
Jag önskar mig typ bara pengar. :P

Puss!

2008-03-17 @ 10:01:55
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0